Van Yosemite naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bert Jaap - WaarBenJij.nu Van Yosemite naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

Van Yosemite naar San Francisco

Door: Marja

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

We hadden een reis van ongeveer 310 kilometer voor de boeg, dus echt haast hadden we niet, maar op tijd in San Francisco zijn zou ook niet verkeerd zijn. Dus om 9.15 uur zijn we vertrokken vanaf de mooie natuurlijke camping in Yosemite....op weg naar de stad.

De TomTom gaf aan dat we om ongeveer 14 uur in San Francisco zouden zijn. Nou dat klopte aardig met één stop onderweg kwamen we rond 14.30 uur aan bij Marina RV Park. We werden daar super vriendelijke ontvangen en kregen een kaart van SF waarop door de mevrouw achter de balie van alles werd omcirkeld en aangekruist. Toen we het kantoor verlaten hadden hadden BJ en ik beiden zoiets van.....eerst de camper op de plek en dan zien we wel verder. In SF hadden we eigenlijk even geen trek. We merken toch wel dat we niet alle dagen meerde hele dag in touw willen zijn. Relaxen vinden we momenteel ook belangrijk, dus toen de boel stond zijn we lekker naar het zwembad gegaan.

Daar heerlijk gezwommen en gezond totdat er een kolonie "locals" aan kwam toen hadden we het snel gezien, maar toen was het inmiddels ook als half 7. Bij de camper heeft BJ heerlijke stukken vlees op de bbq klaar gemaakt. Met daarbij een aardappel en een portie sla.....heerlijk.

Uiteindelijk lagen we er allemaal rond 22 uur in. Als je volop geniet van de dagen en probeert zo veel mogelijk te zien en te beleven dan ben je aan het einde van de dag best moe van alle indrukken. Morgen weer een inspannende dag, SF verkennen staat op het programma.