Bezoek en knetter warm - Reisverslag uit Oberdrauburg, Oostenrijk van Bert Jaap - WaarBenJij.nu Bezoek en knetter warm - Reisverslag uit Oberdrauburg, Oostenrijk van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

Bezoek en knetter warm

Door: bjmejb

Blijf op de hoogte en volg Bert Jaap

22 Juli 2010 | Oostenrijk, Oberdrauburg

Hallo beste lezers,

Vandaag begon de dag met veel zon. Voor 10.00 uur was het al aardig temperatuurtje solderen. Gisteravond zijn we voor ons doen op tijd naar bed gegaan. Lekker geslapen en zelf Joran werd "pas" even na achten wakker.

Mijn ogen waren vanmorgen weer 3 x hopeloos. Na het ontbijt ben ik naar de plaatselijke kwakzalver gereden. De diagnose had ik zelf al vastgesteld. Ondanks dit moest er toch gelijk 36 euro consult kosten worden afgetikt. Enfin met oogdruppels en oogzalf onder de arm weer na de camping getogen.

De temperatuur was inmiddels behoorlijk gestegen na type kernsplitsing en het werd tijd voor een dip in the pool. Heerlijk zo'n zwembad.

Rond het middaguur gaf de meter zo'n 37 graden aan. Tijd om uit de zon te gaan en de innerlijke mens te gaan verzorgen. Net op dat moment kwam de familie Hendriksen met hun kroost aanzetten. De lunch werd dus wat later. Eerst even op de kids van de Dik en Claudia passen zodat zij de sleurhut op de juiste plek konden plaatsen.

Vandaag verder alleen maar bij het zwembad gelegen. Nu zijn de kids op bed en gaan wij aan de borrel. Het is nog steeds 25 graden maar er waait een licht briesje.

Vanavond nog even zalf in mijn ogen kiepen en hopelijk gaat het morgen een stuk beter.

Gruss gott,

BJ, Marja & Joran.

• 22 Juli 2010 - 21:30

JHBM:

Hé buurtjes,

Begrijp ik het goed, dat ondanks de hitte jullie je prima vermaken? Een beetje uitslapen, rustig aan de dag beginnen met vers brood, zwembadje pakken, ter afwisseling een dagje weg enz, enz .. Het is vermakelijk jullie verslagen te lezen.

Wij hopen dat ritme na dit weekend ook te kunnen oppakken in Italië. Nog een hele fijne vakantie en tot laterrr .....

Viel spaß,

JHBM