Inpakken en..... - Reisverslag uit Oberdrauburg, Oostenrijk van Bert Jaap - WaarBenJij.nu Inpakken en..... - Reisverslag uit Oberdrauburg, Oostenrijk van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

Inpakken en.....

Door: bjmejb

Blijf op de hoogte en volg Bert Jaap

04 Augustus 2010 | Oostenrijk, Oberdrauburg

nog niet wegwezen.

Vandaag besloten om toch maar de boel te gaan pakken. De weersvoorspellingen voor morgen blijven slecht (regen in de loop van de ochtend). Aangezien we graag droog wilden inpakken vandaag flink aan de slag gegaan. We hebben alles goed schoon gemaakt en netjes in de Holtkamper gekregen. We hebben zelfs ruimte over.....

Vandaag rond 10.00 uur begonnen en om ongeveer 14.30 uur waren we klaar. We zijn natuurlijk niet de hele tijd bezig geweest er moest ook nog even geluncht worden en zo af en toe even wat gedronken worden, want met zo'n 26 a 28 graden was het best wel warm om bezig te zijn. Gelukkig konden we daarna een lekkere duik in het zwembad nemen.

Hierna lekker warm gedoucht en daarna met een stel van de camping uit eten geweest. We gaan zo nog even een borrel drinken bij Marjolijn en Stefan en dan vroeg er in, want morgen wacht ons weer een lange dag.

Nu zijn er nog 3 opties:
1. morgen rijden, overnachten in Duitsland en dan vrijdag thuis
2. morgen rijden, overnachten in Duitsland, daar een dag blijven staan en dan zaterdag thuis
3. morgen rijden en dan ineens door naar huis (voor als het onderweg heel heel slecht weer is en we geen pension oid kunnen vinden.
Maar we gaan uit van optie 1, dus dat zal betekenen dat we in de loop van vrijdag weer thuis zijn.

We hopen op een goede reis en iedereen in Nederland weer gezond en wel terug te zien. Voor de laatste keer deze vakantie vanuit het mooie Oostenrijk......Tjussssss

• 05 Augustus 2010 - 05:22

Kirsten En Jenno:

Een hele goede terugreis gewenst en we hebben genoten van jullie verhalen!!
    Groetjes