Zon en zwembad - Reisverslag uit Oberdrauburg, Oostenrijk van Bert Jaap - WaarBenJij.nu Zon en zwembad - Reisverslag uit Oberdrauburg, Oostenrijk van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

Zon en zwembad

Door: bjmejb

Blijf op de hoogte en volg Bert Jaap

02 Augustus 2010 | Oostenrijk, Oberdrauburg

Vandaag op de camping gebleven en voornamelijk bij het zwembad gelegen. Het was weer erg warm en de zon scheen volop. Uiteindelijk maar in de schaduw gaan zitten want het was echt iets te veel van het goede.

Momenteel (16.30 uur) begint het de lucht te betrekken. Ook de berichtgeving is weinig hoopvol. Vanavond en vannacht gaat het regen, onweren en behoorlijk afkoelen
(11-15 graden). De wind is al behoorlijk aangewakkerd en de wolken komen al over de bergtoppen.

Morgen zal het niet veel beter worden.
Dus het wordt vanavond vroeg de tent in en we eten op tijd.

Gisterenavond nog even op de borrel geweest bij twee luitjes aan het begin van "ons" laantje. Was gezellig. Ze hebben vandaag een koekenpan geleend want ze hadden al hun pannen incl.. koekenpan per ongeluk verkocht bij de verkoop van de vorige vouwwagen.

Ik ga afsluiten want we gaan de maaltijd voorbereiden.

Pap en man als jullie dit nog lezen wensen we jullie een goede reis toe. Morgen proberen we contact met jullie op te nemen. In ieder geval sturen we een sms.

BJ, Marja & Joran