Getting closer and closer - Reisverslag uit Assen, Nederland van Bert Jaap - WaarBenJij.nu Getting closer and closer - Reisverslag uit Assen, Nederland van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

Getting closer and closer

Door: Bert Jaap

Blijf op de hoogte en volg Bert Jaap

19 Juni 2014 | Nederland, Assen

We staan inmiddels aan de vooravond van onze trip naar West Amerika.
Alles is feitelijk al geregeld en we merken nu dat we er steeds meer zin in krijgen.
Ik heb nog een aantal kleine maar belangrijke zaken aangeschaft of in bestelling gedaan. Een GoPro Suctioncup mount moet nog arriveren net als een mobiele 2600 mAh Powerbank. Die eerste verwacht ik morgen en de Powerbank over 12 dagen als het meezit. Kan dus nog net.
Dit jaar gaat er veel meer mee aan video, foto en andere digitale apparatuur dan naar Canada.

Even een opsomming: 1 laptop, 1 Ipad, 1 Canon HD video camera, 1 GoPro met veel accessoires, 1 Canon spiegelreflex fotocamera, Joran zijn Olympus digitale fotocamera, 1 TB extern geheugen, 2 mobiele telefoons, 2 x 32 GB klasse 10 Micro SD kaarten, 2 x 64 GB SD kaarten, Joran zijn Nintendo DS en tig opladers en reisstekkers.

Bijna vergeten: een geleende TomTom One incl. USA kaarten met dank aan Richard en Katinka.

Bovenstaande gaan allemaal mee als handbagage. Onze andere koffers zullen we proberen zo licht mogelijk te houden want er gaat natuurlijk ernstig ge-shopt worden bij de diverse Outlets.

Tot de het volgende verslag.

BJ, Marja & Joran

• 19 Juni 2014 - 21:04

Jeroen :

Goed bezig! Altijd leuk zo'n voorbereiding. Veel plezier.

• 01 Juli 2014 - 16:42

R Wolters:

Dat wordt dus een gezellige avond foto en video kijken.