Koffers pakken - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bert Jaap - WaarBenJij.nu Koffers pakken - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

Koffers pakken

Door: BJ

24 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Het is bijna zover.
Dinsdag gaan we dan eindelijk over de grote plas naar Canada.

We zijn "druk" met het economisch inpakken van de koffers.
De paspoorten en tickets liggen klaar. De Visa card nog een beetje op-geplust.
Extra batterijen voor de Nintendo DS van junior opgeladen.

We zijn er dus bijna klaar voor.

Op de site van de KLM konden we al zien waar we zitten. Ik ben niet ontevreden maar ik pas dan ook overal wel in en heb geen gebrek aan extra beenruimte. Soms is het niet al te groot zijn wel een voordeel. Marja en oma zullen minder happy zijn.

We zitten op de nr's 31A, 31B en 32A en 32B. Leuk voor Joran want dan zit hij lekker bij het raam.

Marja en oma kunnen de beentjes nog een beetje strekken in het gangpad als ze op 31B en 32 B gaan zitten.

Tot de volgende update.

groeten

• 24 Juli 2011 - 13:27

Froukje Dermois:

Denk je om de stekkers ? we hadden een blokje met aansluitingen mee voor het opladen van fototoestel e.d. . Je mag ze gebruiken. Veel suc6 !

• 24 Juli 2011 - 17:28

Reint Hofkamp:

Bert Jaap, Marja, Joran emn natuurlijk Oma,

Een helle fijne en goede reis gewenst. Ik blijf jullie volgen.

Groetjes,

Reint

• 25 Juli 2011 - 16:29

Kirsten:

Veel plezier en kom maar op met de mooie verhalen. Goede reis gewenst!

• 25 Juli 2011 - 19:25

Aalie, Erlin & Cas:

Wij wensen jullie allemaal een goede en veilige vlucht, dat alles maar voorspoedig zal gaan.
    Hopelijk komen jullie niet helemaal gebroken aan. Fijne vakantie en geniet er lekker van!