De laatste loodjes - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bert Jaap - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: BJ

Blijf op de hoogte en volg Bert Jaap

18 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Nog een week te gaan en dan is het zomervakantie.

Joran is zojuist vertrokken voor zijn laatste mini-weekje school en dan heeft hij zes weken vrij.

Marja heeft nog een late en een dagdienst.

Ikzelf daarentegen maak mij op voor twee nachten en nog twee late diensten.
A.s zaterdag omstreeks 22.30 uur gaat mijn verlof in.

De koffers zijn reeds van zolder gehaald en her en der liggen wat kleine dingetjes klaar die mee kunnen in de koffer.

De treinkaartjes zijn ook binnen en we hoeven dan ook alleen nog onze vriend Alex te vragen om ons weg te brengen naar het NS station.

Het weer in Vancouver is zo rond de 16 a 23 graden, in Calgary tussen de 20 en 26 graden en in Banff tussen de 20 en 25 graden.

Of wel ..... stukken beter dan hier in Nederland maar dat kan al snel.

Tot de volgende update.

groet

Bert Jaap

• 18 Juli 2011 - 13:37

@let:

Succes met de laatste loodjes (die kunnen zo zwaar zijn :|) Ik wens jullie een hele prettige vakantie en ik hoop op veel spannende reisverslagen!
    Veel plezier! :D

• 18 Juli 2011 - 16:44

Froukje Dermois:

Alvast heel veel plezier, we gaan jullie volgen in Canada. Het is echt geweldig daar. liefs Froukje en mannen