Hotelletje geboekt - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bert Jaap - WaarBenJij.nu Hotelletje geboekt - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

Hotelletje geboekt

Door: bjmejb

Blijf op de hoogte en volg Bert Jaap

27 April 2011 | Canada, Ottawa

Zojuist het hotel geboekt voor de 1e verplichte overnachting.

Verplicht ???

Ja inderdaad.... er moet eerst gerust worden voordat je de camper mag ophalen.
Dit hotel heeft een haalservice vanaf het vliegveld en brengt ons de volgende dag naar de ophaalplaats van de camper en dat alles voor 1 prijs.

Met de huidige koers betalen we 108 euro voor een kamer in dit hotel (incl. belasting, ontbijt, halen en brengen van vliegveld / camper pick-up-plaats)

Valt dus reuze mee. Zo dat is dan ook weer geregeld. Nu hoeven we alleen nog de koffers pakken en naar Schiphol af reizen.

Tot de volgende update.

Bert Jaap

• 27 April 2011 - 18:21

@let:

Ooohhh als ik dit schrijf is het nog "maar 89" voordat jullie over de grote vijver vliegen.... Natuurlijk begint het al te kriebelen.....krabben helpt niet hoor...gewoon rustig afwachten ;) Nog veel voorplezier!

• 27 April 2011 - 20:08

Dik:

Moeten jullie nu eerst vanwege arbotechnische redenen in dit sloeber hotel slapen? Gelukkig maarvoor één nacht en is de camper groter ;-)