En.....glijden maar.... - Reisverslag uit Oberdrauburg, Oostenrijk van Bert Jaap - WaarBenJij.nu En.....glijden maar.... - Reisverslag uit Oberdrauburg, Oostenrijk van Bert Jaap - WaarBenJij.nu

En.....glijden maar....

Door: bjmejb

Blijf op de hoogte en volg Bert Jaap

28 Juli 2010 | Oostenrijk, Oberdrauburg

Aangezien Dik en Claudia besloten om morgen te vertrekken (ivm voorspelde regen) besloten we er een relaxte campingdag van te maken.

Dus zwemmen maar...en dan is het niet zwemmen, maar racen van de glijbaan. Voor Joran hebben we een soort van half luchtbed met handvatten gekoocht die hij mee neemt op de glijbaan en dat gaat me toch hard....en hij heeft toch een pret... Super om te zien hoe hij geniet in en om het water.

Tussendoor even een hapje eten op de grote ligweide bij het zwembad en dan weer verder...

Aangezien het behoorlijk waaide was het heel goed te doen bij het zwembad. De zon werd verzwakt door de wind, dus dat betekende smeren maar met die zonnebrand. Gelukkig hebben we genoeg bij ons dus dat is geen probleem....Alleen BJ wil wat dat betreft graag op een Engelsman lijken (verbranden, vervellen, verbranden enz....). Dus die laten we dan maar.... En uhhhh...het is niet rood, maar bruin volgens hem!

's Avonds hebben we pizza gegeten op de camping en daarna kreeg Joran een loge. Deam kwam de laatste nacht logeren en dat was natuurlijk super. De jongens lagen rond 21.30 uur op bed en sliepen zo rond 22 uur, dus dat ging best netjes.

Daarna zijn wij ook vrij snel ons bed in gedoken, want het zou de volgende dag weer vroeg dag zijn....alleen wisten wij dat nog niet!